17 lipca 2018

Holiday outfit/ Shein





9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ciuszki, podoba mi się sukienka! :)

    Zapraszam do mnie na bloga, będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz :-)
    Pozdrawiam i obserwuję. Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje obie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zestawy. Świetnie w nich wyglądasz ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie z lampasami na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza stylizacja jest piękna!! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz:) świetna masz te spodnie i genialna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! zakochałam się w tej sukience z bufiastymi rękawami, i te koraliki <3 #biglove
    świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love everything from your outfits. xoxo

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.